یکم بشتر از من

ابتدای کارم با ویژال بیسک بود. بعد از اون سی شارپ دنبال کردن و رفتم دنبال برنامه های ویندوزی کم کم با طراحی و برنامه نویسی وب اشنا شدم و تونستم با asp.net و با php توی این زمینه برنامه نویسی کنم در حال حاظر عمده فعالیتم روی برنامه های موبایل هست وقتای بیکاری مو دوس دارم طراحی و ایده پردازی کنم
راستی تا یادم نرفته اینم اضافه کنم که این قالب بدون کد جاوا اسکریپت طراحی شده و همه اش با html و css هست حالا ممکنه خود هسته سرویس بلاگ یه سری کد جاوااسکریپت اضافه کرده باشه که مطمینن توی کد نویسی و طراحی من بی تاثیر هست با خیال راحت جاوا اسکریپت تون غیر فعال کنید و از ریسپانسیو بودن صفحه لذت ببرید

20

Personal projects

5

Organizational projects

3

ongoing projects

C# 80%

Android 90%

Sql 70%

php 95%

Photoshop 75%

  • سال 1384

    Visual Basic 6

    ابتدای اشنایی من به صورت رسمی با برنامه نویسی

  • سال 1386

    C#, ASP.net

    از حالا به صورت مقدماتی شروع کردم سی شارپ یادگرفتن

  • سال 1389

    PHP

    درکنار سی شارپ طراحی وب شروع کردم

  • سال 1393

    Android

    برنامه نویسی موبایل

  • سال 1399

    Cross-platform

    در حال حاظر برنامه نویسی چند سکویی رو یاد میگیرم

  • سال 1392

    Colorlib

    Senior Web Developer
    Santa monica, Los angeles

  • سال 1396

    Colorlib

    Senior Web Developer
    Santa monica, Los angeles

  • سال 1399

    Colorlib

    Senior Web Developer
    Santa monica, Los angeles

سوابق کاری

به عنوان یه طراح و برنامه نویس تقریبا هیچ وقت بیکار نبودم چون همیشه یه ایده جهت پیاده سازی داشتم تا تجربیاتم بره بالا

تست 2

به محض اینکه کاری در جهت منافع کسی انجام می‌دهید، نه تنها او به شما فکر می‌کند بلکه خداوند نیز به شما فکر می‌کند.
پاراما هانسا یوگاناندا
شما هم می‌توانید هر کاری را که دوست دارید، بکنید؛ اگر فقط باور کنید که می‌توانید.
جک کانفیلد
ما از شنیدن موسیقی خوب و از دیدن نقاشی دلپذیر لذت می‌بریم اما نمی‌دانیم که برای سازندگانشان به چه بهایی تمام شده اند؟به قیمت چه بی‌خوابی‌ها، چه گریه‌ها، چه کهیرها، چه آسم‌ها.
مارسل پروست

تست 3

مردم از من می‌پرسند چه زمان قصد بازنشستگی دارم. من به آنها می‌گویم هم‌اکنون هم بازنشسته هستم. من آن چیزی را که سرگرم انجامش هستم کار نمی‌دانم.
نورمن برودسکی

نمونه کار ها

همه نابغه هستند. اما اگر یک ماهی را بر اساس تواناییش در بالا رفتن از درخت قضاوت کنید، تمام عمر خود را با این باور که احمق است زندگی می کند. آلبرت انیشتین